GO ERGONOMIC - De plek voor een ergonomisch kantoor

Bezorgen en Retourneren

Go Ergonomic behoudt het volledige eigendom van de producten totdat de volledige betaling is verkregen.

Het is mogelijk om uw bestelling te annuleren als deze nog niet is verzonden. Neem contact met ons op en wij zullen u helpen. Als uw bestelling is verzonden, moet u de producten retourneren om een ​​terugbetaling te ontvangen. De vracht wordt niet terugbetaald.
Het is niet mogelijk om uw bestelling te wijzigen nadat deze is ingediend. Dit omvat ook het wijzigen van het formaat of de kleur van een product, het verwijderen van een item of het wijzigen van het afleveradres.

Alle pakketten worden vanuit ons magazijn in Maasbracht verzonden. Uw bestelling wordt binnen 5 werkdagen na bevestiging verzonden, met uitzondering op speciaal geselecteerde bureaucombinaties.
Als niemand aanwezig is op het opgegeven adres wanneer de bezorger er is, wordt er een notitie in de mailbox achtergelaten en neemt de bezorger het pakket mee terug. De volgende dag zal nog een poging gedaan worden om te leveren. Er worden in totaal drie pogingen gedaan om te leveren. Als bezorging niet mogelijk is, wordt het pakket aan ons geretourneerd. Wanneer u de bezorgings-notitie in uw brievenbus vindt, neem dan contact met hen op om een ​​ander afleveradres of tijdstip te regelen of geef aan waar de bezorger het pakket bij uw thuis kan achterlaten.

U kunt uw pakket zowel thuis als op uw werk laten bezorgen. Dit kunt u aangeven bij uw afleveradres van de bestelling. Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om af te leveren naar een postbus.

Hoeveel kost de vrachtkosten?
Wij verzenden over de heel Europa en de verzendkosten zijn afhankelijk van uw afleveradres en uw aankoopbedrag. Binnen Nederland bedraagt het bij een bestelling onder de 450: 50 excl., buiten Nederland in overleg.

 

Retourbeleid

We willen dat al onze klanten producten van hoge kwaliteit ontvangen. Als er iets mis is met het product dat u hebt ontvangen of als uw levering niet identiek is aan uw bestelling (verkeerd product of als een product ontbreekt), neem dan contact op met onze klantenservice. Als u ons een e-mail stuurt, voeg dan zoveel mogelijk details toe, inclusief uw bestelnummer en een foto als er iets mis is met een van de producten. Als u niet volledig tevreden bent met uw product, stuurt u het (de) ongebruikte product (en) binnen 14 dagen na ontvangst terug in de originele ongebroken verpakking voor terugbetaling. Wanneer we het product ontvangen, betalen we de waarde van het gekochte product terug, maar niet de oorspronkelijke vracht. Alle producten moeten worden geretourneerd in de originele verpakking met alle bijgevoegde documentatie en de verpakking mag niet zijn beschadigd of op een andere manier worden beschadigd, net als het product. Anders zal het niet mogelijk zijn om een ​​terugbetaling te krijgen.

U moet betalen voor de vracht om de goederen te retourneren en dit moet ook door uzelf worden geregeld. De goederen zijn uw verantwoordelijkheid totdat ze ons magazijn bereiken. Zorg ervoor dat u de retour veilig plaatst om schade aan de producten of dozen te voorkomen. U hebt altijd een garantieperiode van 60 maanden als er iets mis is met het product. Uw claim moet zo spoedig mogelijk naar ons worden opgestuurd. Als uw claim gegrond is, zullen wij uw redelijke vrachtkosten vergoeden.

Hoe een product te retourneren
Let op: wanneer u een product retourneert, is het erg belangrijk om het bestelnummer en uw naam en adres op te geven. Zonder deze gegevens kunnen we uw teruggave niet verwerken. Bovendien is een gedetailleerde beschrijving van het probleem noodzakelijk – als u een claim hebt.
Vergeet niet om ons een ontvangstbewijs voor uw vrachtkosten te verstrekken als we ze moeten vergoeden. Voeg een retourformulier bij de geretourneerde producten bij.
Ons retouradres is:
Go Ergonomic,
Stevensweerterweg 95,
6051 GR Maasbracht

Het kan maximaal 14 dagen duren voordat we uw retourzending hebben ontvangen, afhankelijk van de postservice die u gebruikt. Zodra we de geretourneerde producten hebben ontvangen, zullen we ze inspecteren en de terugbetaling binnen 48 uur verwerken.